VIVERE LA PIETRA / LABORATORIO DI SCULTURA PER GIOVANI STUDENTI
NELL’AMBITO DEL PROGETTO KAVE, giovedì 12 e venerdì 13 ottobre
Continua la programmazione del Progetto “KAVE / L’Ecosistema della Pietra di Aurisina – Verso il Museo diffuso delle Cave e della Pietra”, organizzato dal Comune di Duino Aurisina con il contributo della Regione Autonoma Friuli Venezia Giulia per la promozione del patrimonio geologico e della geodiversità (L.R. 15/2016).
Sette giovani studenti della scuola Edilmaster di Trieste, accompagnati dai loro insegnati, giungeranno ad Aurisina Cave per frequentare il laboratorio sulla pietra d’Aurisina, ospitati presso l’azienda dello scalpellino artistico e marmista Andrea Mervic, nelle giornate di giovedì 12 e venerdì 13 ottobre.
Due giorni dedicati all’incontro di studio “Vivere la Pietra / Laboratorio di scultura” durante i quali agli studenti sarà illustrata la storia delle Cave e della pietra di Aurisina, dati in dotazione come materiale di studio e lavoro piccoli blocchi già stilizzati in pietra d’Aurisina, illustrati i relativi macchinari e insegnato l’utilizzo di strumenti per il lavoro di scalpellino artistico. Inoltre, in collaborazione con Zenith C, avranno l’occasione di conoscere le aziende del territorio e visitare le Cave Romane di Aurisina con la loro preziosa e antica storia.
Il progetto è finalizzato anche allo sviluppo di KAMEN – Museo Diffuso delle Cave e della Pietra di Aurisina / Muzej Nabrežinskega Kamna in Kamnolomov.
ŽIVETI KAMEN / KIPARSKA DELAVNICA ZA MLADE DIJAKE
Nadaljuje se program Projekta KAVE / EKOSISTEM NABREŽINSKEGA KAMNA – Proti Muzeju nabrežinskega kamna in kamnolomov, v organizaciji Občine Devin Nabrežina in s prispevkom Avtonomne dežele Furlanije Julijske krajine, za promocijo geološke dediščine in pestrosti (D.Z. 15/2016).
Sedem dijakov poklicne šole Edilmaester iz Trsta bo v spremstvu svojih učiteljev prišlo v Nabrežino, da bi se udeležili delavnice o obdelavi nabrežinskega kamna v podjetju umetniškega kamnoseka in polagalca kamna ANDREE MERVICA.
Četrtek 12. in petek 13. bosta posvečena poučnemu srečanju ŽIVETI KAMEN / KIPARSKA DELAVNICA, kjer bo dijakom predstavljena zgodovina nabrežinskega kamna in kamnolomov. Prejeli bodo študijski material in majhne vnaprej pripravljene kose nabrežinskega kamna, predstavljeni jim bodo stroji za obdelavo in učili se bodo uporabe orodja za umetniško kamnoseško obdelavo.
Poleg tega bodo v sodelovanju s podjetjem Zenith C spoznali podjetja, ki delujejo na tem ozemlju, in obiskali Rimski kamnolom v Nabrežini in njegovo starodavno zgodovino.
Projekt je usmerjen tudi v razvoj Muzeja nabrežinskega kamna in kamnolomov / Museo diffuso delle Cave e della pietra di Aurisina – KAMEN.